Rychlý kontakt

Mega System 
Skyřická 8
Most - velebudice
434 01

IČO: 44 222 343

Tel.: +420 602 410 037

č.ú.:210 840 9106 / 2700

UniCredit bank

Obchodní podmínky

Úvodní strana / Obchodní podmínky

Základní údaje
Prodávající
MEGA SYSTEM spol.sr.o. 
Jsme plátci DPH. 
IČO:44222343

DIČ:CZ44222343



Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 


Na emaily odpovídáme co nejdříve, v pracovní dny nejdéle však do 24 hodin.



Identifikace a ceny zboží:
Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce. 
Název zboží a popis se musí shodovat s oficiálními názvy a popisy zboží. Veškeré ceny zboží jsou uváděny včetně DPH v Kč. Nákup se provádí prostřednictvím zaslání objednávky na e-mailu info@skrinky-zrcadla.cz dopravu si můžete zvolit sami.



Objednávky
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
Elektronická objednávka je platná jestliže jsou vyplněny veškeré požadované údaje. 
Právní vztahy, vzniklé uzavřením kupní smlouvy, vzniklé odesláním objednávky se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. 
Místem dodání je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři jako dodací adresa. 
Objednávky lze realizovat pouze prostřednictvím e-mailu info@skrinky-zrcadla.cz 

V případě dotazů nás kontaktujte na telefonu +420602410037.



Odstoupení od návrhu kupní smlouvy (objednávky) ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že kupujícím jsou v objednávce zadány neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti, dále v případě, že objednané zboží již není skladem a že z webových stránek nebyl stažen.

 
V souladu s § 53 odst. 4 a 7 občanského zákoníku má zákazník možnost odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nepoškozené, nepoužité, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Součástí musí být doklad o koupi. Zboží zasílejte doporučeně na naši adresu, na Vaše náklady. Doporučujeme zboží pojistit (neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám) nebo vrátit osobně.
Při splnění výše uvedených podmínek Vám peníze za zboží s odečtením dopravného zašleme na Váš účet a to nejpozději do 30ti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží se termín vrácení peněz posouvá do doby dodání chybějícího zboží nebo odečtení chybějícího dílu z ceny. 



Výměna zboží
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží sevšemi visačkami vyměníme za jiný druh v době 10 dnů od odeslání zboží. Prosím zkontaktujte nás a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. 
Vyměňované zboží nám neposílejte na dobirku, v takovém případě nebude převzato. Zboží nám zašlete na Vaše náklady.My Vám Vaše nové vybrané zboží zašleme okamžitě jak bude naskladněno, v případě nutného doplatku Vás poprosíme o převod tohoto doplatku na náš účet.



Doprava a úhrady zboží:
Pro doručení vaší zásilky využíváme služeb spedičního dopravce PPL, Radiálka a Česká Pošta, který Vám doveze zboží až do domu nebo na poštu.

O odeslání zásilky vás předem informujeme e-mailem, pokud vám zboží není doručeno v následujících 3 pracovních dnech, obraťe se prosím na nás. Uvádějte prosím adresu, kde se zdržujete přes den.  U platby převodem z účtu odesíláme zboží po připsání celkové částky na náš účet, vyčkejte na naši výzvu k zaplacení. V případě volby způsobu úhrady dobírkou je úhrada zboží realizována v hotovosti při převzetí zboží. 
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží zkontrolovat, zda zásilka není poškozena. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je kupující povinen zkontrolovat stav výrobku a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce a informovat prodávajícího. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce.



Ceny dopravy: 

převodem předem na účet dle ceníku pošty a jinak 90,- 
dobírkou 156,-Kč 

Při zavážení zboží se může stát, že při cestě může být více kupujících, pak je cena 0 Kč.

Při objednání budete předem vyrozuměni, že takováto situace nastala. 

osobní převzetí 
převodem předem na účet 0,-Kč

v hotovosti 0,- Kč 


Balné 30,-Kč

Při objednávce nad 3.000, - Kč je poštovné a balné zdarma! Platí pouze pro platbu předem.



Dodací lhůta
Dodací lhůta začíná běžet ode dne e-mailového potvrzení o připravenosti zboží. V případě, že zboží je skladem, zavazuje se prodávající jej vyexpedovat do 2 pracovních dnů ode dne připsání peněz na účet. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.


Ochrana osobních dat 
Ve smyslu zákona č.101/2000 Sb. se e-shop Skrinky-zrcadla.cz zavazuje, že svěřená osobní data, která nám zákazník poskytne budou využívány pouze pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity. Budeme uchovávat osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních dat z databáze bez udání důvodu.


Reklamační a záruční podmínky

Záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen. 
Záruka poskytovaná při prodeji zboží činí 24 měsíců ode dne nákupu zboží a řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. 
Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Zjištěné vady k reklamaci oznamte e-mailem na info@skrinky-zrcadla.cz nebo telefonicky a naskenujte případně pošlete na adresu společnosti doklad o zakoupení. 
Zboží nám zašlete na vlastní náklady. Reklamované zboží nám neposílejte na dobirku, v takovém případe nebude převzato.
Pro rychlejší vyřízení uveďte druh zboží; důvod reklamace, datum objednávky.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace. Budeme Vás průběžně informovat o dalším postupu řešení reklamace. 
V případě vrácení peněz Vám vrátíme celkovou částku mínus poštovné.